Válassz reklámot

5 módszer, amivel a lájkokból marketing eredmény lesz.

Létrehozva: 2013. április 10. 15:37


like marketingA Facebook Marketing a számok játéka. A cél az, hogy minél több rajongóra, lájkolóra tegyünk szert.

Persze nem elég az, hogy pár ezer ember követ téged. Tudnod kell azt is, hogy hogyan lehet ebből Marketing eredményt kovácsolni. Erre pedig a legjobb módszer a posztolás. Nem elégedhetsz meg annyival, hogy fokozatosan növeled a rajongóid számát.
Tarts a követőid fejében, hogy létezel. Tudatosítsd bennünk, hogy Te egy megbízható cég vagy akire számíthatnak.
Olvasd el az 5 fantasztikus módszert.

1, Mutasd be a rajongóidat a honlapodon.


A legnehezebb dolog elérésében segít a leghatékonyabban a Facebook. A bizalom kiépítésében.

Mennyivel jobb benyomást kelt egy olyan oldal, amit 4877 ember kedvel. Ráadásul látom az emberek fotóit is és így tudom, hogy ezeket nem a tulajdonos "hamisította". Ezek az emberek valóban kedvelik ezt a céget, hiszen követik is. Ez a cég nem lehet rossz!

Máris elkezd épülni a bizalom a látogató fejében. Aztán beleolvas a Facebook posztokba és azt látja, hogy igen, ezek törődnek az ügyfelekkel. És máris meg van győzve. Ráadásul sokkal hatékonyabban, mint amire bármelyik profi sales cápa képes lenne.

Fordítva is igaz. Lehangoló, ha egy céget 53 ember követ. Miért csak ennyi? Mi lehet a baj a céggel?

A honlapodat pedig pofon egyszerű összekötni a Facebook oldaladdal.
Kattints erre a linkre: http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box/.
Állítsd be a megjelenést és a kapott forráskódot illeszd a honlapodba.




2,Tegyél ellenállhatatlan ajánlatot.



Ostobán hangzik, de mégis a legtöbb kampány esetén a tulajdonos a megérzéseire hallgat. Túl gyorsan akar posztolni és nem fordít időt arra, hogy végiggondolja mire is van szüksége a vásárlónak. Te ne ess ebbe a hibába. Képzeld magad a vásárlód helyébe és találd ki, hogy mi lehet számára az igazán ütős, visszautasíthatatlan ajánlat.

Ha úgy érzed nem elég ütős az ajánlat, ha nem jön át az azonnal kattintani akarok érzés, akkor gondold át újra.

Használj motiváló képeket. Mutasd meg egy fotóval, mit nyer a vásárló, ha téged választ. Arany szabály: "Ha trágyát árulsz, ne a szarról beszélj, hanem arról milyen jót tesz a földnek." Vagyis mindig a terméked hasznáról, előnyeiről beszélj. Ha így teszel többen fogják megosztani a posztod és így még több emberhez eljut az ajánlatod.



3, Legyen kampány terved.


Legsikeresebb kampányok a Facebookon két, három hétig tartanak. Ennyi ideig publikálnak, promotálnak egy ajánlatot. Ezzel vezetik rá a rajongók figyelmét az adott témára. Hiszen a sikeres eladáshoz legalább 3-4 "érintés" szükséges.

Gondold át hogyan építed fel a kampányodat és hogyan őrzöd meg a lendületet. Fontos, hogy legyen rá terved, hogyan viszed a látogatókat a Facebook oldaladra és hogyan tartod fenn az érdeklődést. Mert ez magában foglalja az összes szokásos kommunikációs csatornád, beleértve a hírlevél feliratkozóidat, az offline hirdetéseidet, a Google körödet és a honlapod látogatóit is.




4, Egyszerre több csatornán kommunikálj.


Nincs biztos recept a sikeres kampányra. A legjobb, amit tehetsz, hogy egyszerre kommunikálsz az összes csatornádon és ott próbálod elérni az ügyfelet, ahol a legaktívabb, ami a számára legkényelmesebb csatorna.

Elérheted az ügyfeleidet levélben, hírlevélben, blogodon, facebookon és természetesen a honlapodon is. A legjobb, ha mindegyik csatornán ugyan azt kommunikálod, kicsit más stílusban. Így nem kell új és új tartalmat kitalálnod, az eredményességed mégis minden eddiginél hatékonyabb lesz.

Ne felejtsd el személyre szólóvá tenni az üzeneteidet, hogy aki olvassa érezze, hogy neki szól. Érezze, hogy a küldő valódi ember és nem pedig egy automata.




5, Ismételd a sikeres kampányaidat.


Senki sem szereti mindig ugyan azt csinálni, mert meg akarja tartani a régi ügyfeleit is. Mégsem kell kidobni a régi kampányaidat. Egyszerűen át kell alakítani őket egy olyan egyedi ajánlattá, ami felkelti az új vevők figyelmét mégsem zavarja azokat, akik már vásároltak tőled.

A legjobb, ha egy figyelemfelkeltő posztot ismételsz havonta, ahonnan az újak feliratkozhatnak egy hírlevél kampányra. Ott pedig egymás után kapják meg azokat az információkat, amitől később vásárolni fognak. Az is jó megoldás, ha elkezded mixelni a kampányaidat, mert így nem lesznek unalmasak.

A könnyebb adminisztráció miatt érdemes a google naptáradba felvinni ismétlődésként a kampányodat, hogy ne felejtődjön el a havi vagy kéthavi posztolása.




+1 Bónusz.


Facebook és az értékesítési hírleveled.

A hírlevél akkor a legértékesebb, ha olyanok iratkoznak fel rá, akiket éppen érdekel az adott téma. Ők lesznek azok, akik végigolvassák az anyagodat és a végén vásárolni fognak. Ezért a legjobb, amit a Facebook csoportoddal tehetsz, ha folyamatosan leválogatod azokat, akik érdeklődnek egy-egy szolgáltatásod, termékcsoportod iránt.

Érdeklődök leválogatása.
A facebook rajongóid közül legegyszerűbben úgy tudod kigyűjteni a potenciális vevőket, hogy speciális posztokat használsz. Olyanokat, amire csak a célpiacod fogékony. "Hasogat a feje? Egy hét alatt elmúlhat a fájdalom. Kattintson". A kattintás után pedig egy speciális oldalra jut, ahol bővebb információt kap arról, hogy mit adsz neki a hírlevél kampányodban. Feliratkozik és innentől az automata rendszered küldi neki a hírlevél sorozatot, aminek a vége maga az eladás.

A másik módszer, hogy az épp aktuális hírleveled érdekes részét kiposztolod a Facebook oldaladra. Pl.: Most ment ki a heti hírlevél. Benn 5 természetes módszer, amivel aznnal megszűnik a fejfájás. Ha még nem vagy feliratkozva kattints ide. Ennyi.

Csak posztold ki miről szólt a heti hírlevél és így magától fog nőni a feliratkozók száma.



Ezeket olvastad már?
  • 5 kérdés és válasz a Facebook Marketingről.
    2013. április 15. 15:05
    Találtunk egy nagyon érdekes infógrafikát a Facebook marketingek kapcsolatos leggyakoribb kérdésekről. Választ kapunk olyan gyakori kérdésekre, mint 1, Melyik nap érdemes posztolni? 2, Naponta mennyit posztolj? 3, Mik a legnépszerűbb szavak? Érdemes tovább olvasnod.
    marketing,
  • Jogosultság adás facebook csoporthoz
    2013. május 7. 11:22
    Ebben a gyakorlatias cikkben leírom, hogyan tudsz biztonságosan jogosultságot adni másnak a Facebook Csoportodhoz. A hangsúly a biztonságon van! Ezzel a beállítással az illető nem tud garázdálkodni a csoportodban csak szoftvert tud telepíteni vagy épp postolni tud. Gyakorlatilag a munkavégzéshez szükség. Nézzük a lépéseket:
    like növelő, gyakorlat,
  • Ingyen követők a Facebooktól!
    2013. szeptember 4. 18:13
    A Facebook újdonsága az Open Graph új követőket hozhat neked ingyen. A módszer lényege, hogy ha valaki posztolja a honlapod bármelyik linkjét a hírfolyamára, akkor a Facebook megjeníti a szerzőt és lehetőséget kínál arra, hogy egyetlen gombnyomással likeolni vagy követni lehesen, ha tetszett a cikk. Ez a módszer eddig csak a youtube videók esetén működött, de mostantól bármelyik oldal linkjénél alkalmazható. Tehát ha az illető még nem likeolta az oldalt, akkor neki a like gomb jelenik meg és a követés. Ha likeolta, akkor csak a követés.
    like növelő, gyakorlat,
  • Facebook bejegyzés kiemelés: ÁTVERÉS?
    2014. február 17. 21:17
    Biztos te is találkoztál már a bejegyzéseid jobb oldalán allul azzal a lehetőséggel, hogy bejegyzés kiemelése vagy angolosabb nevén promoted post. Ez arra szolgál, hogy a megírt bejegyzést reklámozhatod a követid és azok ismerpse számára. Ugyanis hiába van sok követeőd, mindet nem tudod elérni ingyen. Erre szolgál ez a kis eszköz, ami egy gyors és hatékony lehetőség. Vagy ugazából az egész egy nagy átverés és csak arra szolgál, hogy gyorsan elszedje a pénzed? Olvass tovább és döntsd el magad!
    marketing, ötlet, gyakorlat,
  • Mi tesz népszerűvé egy képet?
    2014. május 13. 17:42
    Mindenki tudni akarja, hogy milyen képet töltsön fel a Facebookre. Melyik kép lesz népszerű és hoz sok likeot és melyik lesz az, ami csak az időt rabolja? A képek a legfontosabb szerepet töltik be a Facebookon, ez határozza meg a posztod sikerét vagy a reklámod hatékonyságát. Tudta ezt az az MIT egyik zseni phd diákja, aki elkezdett írni egy olyan szoftvert, ami bonyolult matematikai képleteket és algoritmusokat használ. Az eredményt felkapta a világsajtó.
    marketing, ötlet, gyakorlat,

Vissza