Válassz reklámot
Termék ajánló
Sötét színben
Idővonal fejléc kép 4
3 810 Ft    1 524 Ft
VIP csomag
111 760 Ft
közepes csomag
Közepes Csomag
95 250 Ft
Facebook oldal készítés
kockázatkerülő csomag
(katt a...
228 600 Ft
5 egyszerű lépés, hogy ingyen vásárlókra tegyél szert:

  • Regisztrálj a Facebook -ra Céges rajongói oldalt
  • Kössd össze meglévő weboldalad a Facebook -os rajongói oldallal.
  • Vásárolj like -ot, hogy beinduljon az Facebook oldalad
  • Használj Facebook alkalamzásokat, mert azek turbozzák a hatékonyságot
  • Vásárolj több százezer fős oldalakon megosztást. Ez a legütősebb megoldás.

A Facebook reklámnak van két azonnali előnye és van egy igen kellemes hozadéka.


Azonnali előny:

  • Ingyen és azonnal kommunikálhatsz a vásárlóidal, nincs szükség hírlevélre, fórumra vagy céges blogra. Minden üzenet amit kiírsz a saját üzenőfaladra azonnal megjelenik minden rajongónak a saját oldalán. Amikor belépnek a facebookra egyből ezt látják. Hozzászólhatnak, tovább küldhetik a barátaiknak stb.
  • Like. Mindenki aki rajongója lesz (like -olja) a céges oldalát azonnal értesül az üzenőfal kiírásokról. Mindenki akinek tetszik a kiírás (like -olja) elküldi azt automatikusan az összes ismerősének az üzenőfalára. Ha nekik is tetszik és like -olják, akkor az ő ismerőseik üzenőfalán is megjelenik.....és így tovább. Futótűzként terjed az információ. Ez maga a vírus marketing. Hatékony, mivel az üzenetét barátok osztják meg egymással.
  • A kellemes hozadék: Előrébb kerülünk a Google keresőben.



Facebook like, mint viral marketing eszköz
Ha 30 ember kedveli (like -olja) a bejegyzésünket és van fejenként 30 ismerősük, akkor máris 900 emberhez jutott el a reklámunk.





A Marketing helyett beszéljenek a számok:

Facebook számokban: Több, mint 500.000.000 vagyis 500 Millió felhasználó. 50% naponta belép. Átlagosan 130 barátja van mindenkinek. (Forrás: Facebook statisztika)

Minden cég a vásárlókból él. A bevételét csak úgy tudja növelni, ha többen vásárolnak vagy nagyobb haszonnal dolgozik. Az ár meghatározása forgalom függő. A vásárlók számának növelése viszont nem csak pénz kérdés. Biztos ismersz számos költséges módszert arra, hogyan lehet reklámozni: szórólap, újsághirdetés, rádió. Valószínű nem hozta eddig sem az elvárt eredményt. De ne aggódj.



Van megoldás...


Köztudott, hogy a fizetőképes kereslet 18-55 év közötti rétegből kerül ki. Ez az a célcsoport, amit minden cég megcéloz. Fiatalok akik használják az Internetet és van pénzük, amit szeretnek elkölteni. Valamint a biztos anyagi háttérel rendelkezők, aki már mernek költeni. Megfigyelhető egy olyan tendencia is, hogy a nők átlagosan több pénzt költenek, mint a férfiak, így a célcsoportunk valószínű 18-55 év közötti nők (már ha nem elektroncső a fő profilunk). Hol találhatjuk meg egy helyen a legtöbb potenciális vevőt? Igen, a Facebookon.



Magyarok a Facebookon:

Magyarok a Facebookon Magyarok felhasználók a facebook -on
A Facebakers.com mérései alapján 2 050 154 Magyar volt regisztrálva 2010.10.1 -én a Facebookon, ma már sokkal több van.

A Facebook oldalunkkal a legfizetőképesebb réteget érhetjük el. Több mint a fele 18-35 közötti nő és férfi




Mennyibe kerül ez nekem?

Egy jó honlap elkészítési ára 200 000 Ft, az oldal reklámozása pl.: a google keresőben havi szinten több százezer forintot is kitehet. Egy hírlevél küldő szoftver, amivel elérheti a vásárlóit már havi 40 000 Ft ért igénybevehető. Bízhatunk abban, hogy a levelet valóban elolvassák és nem a spam mappában végzi, abban viszont ne is reménykedjünk, hogy majd a hírlevelünket továbbküldik.

Egy Facebook Reklám, a céges rajongói oldalunk, aminek tartalmát a barátok egymásnak adják át, ami képes vásárlókat toborozni, ami támogatja a meglévő weboldalunkat mennyit ér meg Önnek?

Ha biztosra akarsz menni, akkor valódi lájkokat vásárolsz.
A konkurenciád már megtette?