Válassz reklámot
Termék ajánló
Facebook oldal készítés
kockázatkerülő csomag
(katt a...
228 600 Ft
viral szoftver, terjedő szoftver
Értékesítő (viral) szoftver
22 860 Ft
Designer, geek és minden neten éllőnek
Idővonal fejléc kép
3 048 Ft    1 524 Ft
haladó reklám csomag
Haladó Csomag
63 500 Ft
5 egyszerű lépés, hogy ingyen vásárlókra tegyél szert:

  • Regisztrálj a Facebook -ra Céges rajongói oldalt
  • Kössd össze meglévő weboldalad a Facebook -os rajongói oldallal.
  • Vásárolj like -ot, hogy beinduljon az Facebook oldalad
  • Használj Facebook alkalamzásokat, mert azek turbozzák a hatékonyságot
  • Vásárolj több százezer fős oldalakon megosztást. Ez a legütősebb megoldás.

A Facebook reklámnak van két azonnali előnye és van egy igen kellemes hozadéka.


Azonnali előny:

  • Ingyen és azonnal kommunikálhatsz a vásárlóidal, nincs szükség hírlevélre, fórumra vagy céges blogra. Minden üzenet amit kiírsz a saját üzenőfaladra azonnal megjelenik minden rajongónak a saját oldalán. Amikor belépnek a facebookra egyből ezt látják. Hozzászólhatnak, tovább küldhetik a barátaiknak stb.
  • Like. Mindenki aki rajongója lesz (like -olja) a céges oldalát azonnal értesül az üzenőfal kiírásokról. Mindenki akinek tetszik a kiírás (like -olja) elküldi azt automatikusan az összes ismerősének az üzenőfalára. Ha nekik is tetszik és like -olják, akkor az ő ismerőseik üzenőfalán is megjelenik.....és így tovább. Futótűzként terjed az információ. Ez maga a vírus marketing. Hatékony, mivel az üzenetét barátok osztják meg egymással.
  • A kellemes hozadék: Előrébb kerülünk a Google keresőben.



Facebook like, mint viral marketing eszköz
Ha 30 ember kedveli (like -olja) a bejegyzésünket és van fejenként 30 ismerősük, akkor máris 900 emberhez jutott el a reklámunk.





A Marketing helyett beszéljenek a számok:

Facebook számokban: Több, mint 500.000.000 vagyis 500 Millió felhasználó. 50% naponta belép. Átlagosan 130 barátja van mindenkinek. (Forrás: Facebook statisztika)

Minden cég a vásárlókból él. A bevételét csak úgy tudja növelni, ha többen vásárolnak vagy nagyobb haszonnal dolgozik. Az ár meghatározása forgalom függő. A vásárlók számának növelése viszont nem csak pénz kérdés. Biztos ismersz számos költséges módszert arra, hogyan lehet reklámozni: szórólap, újsághirdetés, rádió. Valószínű nem hozta eddig sem az elvárt eredményt. De ne aggódj.



Van megoldás...


Köztudott, hogy a fizetőképes kereslet 18-55 év közötti rétegből kerül ki. Ez az a célcsoport, amit minden cég megcéloz. Fiatalok akik használják az Internetet és van pénzük, amit szeretnek elkölteni. Valamint a biztos anyagi háttérel rendelkezők, aki már mernek költeni. Megfigyelhető egy olyan tendencia is, hogy a nők átlagosan több pénzt költenek, mint a férfiak, így a célcsoportunk valószínű 18-55 év közötti nők (már ha nem elektroncső a fő profilunk). Hol találhatjuk meg egy helyen a legtöbb potenciális vevőt? Igen, a Facebookon.



Magyarok a Facebookon:

Magyarok a Facebookon Magyarok felhasználók a facebook -on
A Facebakers.com mérései alapján 2 050 154 Magyar volt regisztrálva 2010.10.1 -én a Facebookon, ma már sokkal több van.

A Facebook oldalunkkal a legfizetőképesebb réteget érhetjük el. Több mint a fele 18-35 közötti nő és férfi




Mennyibe kerül ez nekem?

Egy jó honlap elkészítési ára 200 000 Ft, az oldal reklámozása pl.: a google keresőben havi szinten több százezer forintot is kitehet. Egy hírlevél küldő szoftver, amivel elérheti a vásárlóit már havi 40 000 Ft ért igénybevehető. Bízhatunk abban, hogy a levelet valóban elolvassák és nem a spam mappában végzi, abban viszont ne is reménykedjünk, hogy majd a hírlevelünket továbbküldik.

Egy Facebook Reklám, a céges rajongói oldalunk, aminek tartalmát a barátok egymásnak adják át, ami képes vásárlókat toborozni, ami támogatja a meglévő weboldalunkat mennyit ér meg Önnek?

Ha biztosra akarsz menni, akkor valódi lájkokat vásárolsz.
A konkurenciád már megtette?